شما با استفاده از مدار مبدل ولتاژ تک به ولتاژ دوبل میتوانید در ورودی یک ولتاژ منفی و مثبت وارد کنید و در خروجی ۳ تا ولتاژ یعنی یک مثبت، یک منفی و یک سر وسط از این مدار جهت راه اندازی آمپلیفایر هایی که نیاز به ترانس ۳ سر دارند استفاده کنید.
در ورودی مدار حداکثر تا ۵۰ ولت میتوانید ورودی ولتاژ داشته باشید و در خروجی ۲ تا ۲۵ ولت دریافت میکنید.
یعنی یک ۲۵ ولت مثبت نسبت به سر وسط و یک ۲۵ ولت منفی نسبت به سر وسط دریافت خواهید کرد.
مدار فوق تا ۵ آمپر توان خروجی دارد.